Wednesday, May 20, 2009

COOL-ER

Cool-ER are display-ul este monocrom, cu diagonala de 6 inch (aprox 15 cm), suporta fisiere Jpeg, PDF, EPUB si TXT iar configuratia include un procesor Samsung de 400Mhz, o memorie RAM de 128Mb si spatiu de stocat de 1Gb.

Vine si cu slot de card SD cu capacitatea maxima de 4GB si functioneaza pe baza sistemului de operare Linux.Sursa Speranta.info Am vazut multe ceasuri superbe pe www.topceas.ro Am vazut multe ceasuri superbe pe www.topceas.ro Am vazut multe ceasuri superbe pe www.topceas.ro Am vazut multe ceasuri superbe pe www.topceas.ro Am vazut multe ceasuri superbe pe www.topceas.ro Am vazut multe ceasuri superbe pe www.topceas.ro Am vazut multe ceasuri superbe pe www.topceas.ro Am vazut multe ceasuri superbe pe www.topceas.ro Am vazut multe ceasuri superbe pe www.topceas.ro

Printre avantajele acestui echipament, amintim compatibilitatea cu PC si Mac, capacitatea de stocare echivalenta a cateva sute de carti, autonomie acumulatori echivalenta cu cititul a peste 8000 de pagini, cu pana la 45% mai usor decat alte dispozitive similare, usor de citit chiar si in plin soare.